You are here

Log in or register to post comments
soulful.terrain
soulful.terrain's picture
Offline
Last seen: 5 months 3 days ago
Joined: Nov 22 2010 - 12:15pm
We built an Intercontinental railway??

 

 Obama, at a speech given on Thursday pushing another of his countless number of "jobs" bills, stated that we built the first Intercontinental railway.

 

Have I missed something, or do we actually have a railway from New York to Paris? LOL!!

 

Let's see.... thats gaffe #368 for president hopey changey.

 

http://latimesblogs.latimes.com/washington/2011/09/obama-gaffe-jobs-act-speech-brent-spence-bridge-ohio.html

Lamont Sanford
Lamont Sanford's picture
Offline
Last seen: 1 month 2 weeks ago
Joined: Mar 31 2006 - 8:32pm
I think he meant the first

I think he meant the first intercontinental ballistic missile.  But they would only be high tech jobs.  :)

Anyway, the Obama's supporters are busy putting their boots on and marching.  That is why it is only you and I here these days.  Cheers!

tomjtx
tomjtx's picture
Offline
Last seen: 6 months 3 weeks ago
Joined: Nov 12 2006 - 2:53pm
I'm bored
Lamont Sanford wrote:

I think he meant the first intercontinental ballistic missile.  But they would only be high tech jobs.  :)

Anyway, the Obama's supporters are busy putting their boots on and marching.  That is why it is only you and I here these days.  Cheers!

 

Lamont and S.T.  I love you guys but the reason you are the only 2 here is you have gotten Boring :=)

Why don't you guys take turns being the liberal, that would be fun.

Or join my party: the "I DON'T GIVE A SHIT" party.

I'll send you some free pins that say "I'll stick this up your ass if you talk politics to me this season"

I'm selling these on Ebay for a 1,000.00 bucks a pop so I can buy all of Goeff Kaits products and go to audio heaven.

soulful.terrain
soulful.terrain's picture
Offline
Last seen: 5 months 3 days ago
Joined: Nov 22 2010 - 12:15pm
lol!
tomjtx wrote:
Lamont Sanford wrote:

I think he meant the first intercontinental ballistic missile.  But they would only be high tech jobs.  :)

Anyway, the Obama's supporters are busy putting their boots on and marching.  That is why it is only you and I here these days.  Cheers!

 

Lamont and S.T.  I love you guys but the reason you are the only 2 here is you have gotten Boring :=)

 

Don't worry, it won't be boring when the Republicans win in 2012. All the liberals on here will start blaming the republicans for what they should be blaming Obama for now. :-)

 

Why don't you guys take turns being the liberal, that would be fun.

 

You may be on to something there Tom. Only if I can wear the multi-colored bowtie and little round professor glasses?

 

Or join my party: the "I DON'T GIVE A SHIT" party.

 

LMAO! Sign me up!

Or as Joe Walsh once said," I am a member of the "Let's Party..Party."

I'll send you some free pins that say "I'll stick this up your ass if you talk politics to me this season"

 

Only if she looks good.

 

I'm selling these on Ebay for a 1,000.00 bucks a pop so I can buy all of Goeff Kaits products and go to audio heaven.

Hey Tom, Ya got me to thinkin'.. You think that teleportation tweak could get me to the pearly gates?

soulful.terrain
soulful.terrain's picture
Offline
Last seen: 5 months 3 days ago
Joined: Nov 22 2010 - 12:15pm
Marching...off the cliff
Lamont Sanford wrote:

 

Anyway, the Obama's supporters are busy putting their boots on and marching.  That is why it is only you and I here these days.  Cheers!

Yeah, what is all this marching stuff about anyway? I know the Pied Piper marched....well, nevermind.

 

Just watch Lamont, When the Republicans win in 2012, all the libs on here will be blaming the Repubs for what they ignored and apologized for in Obama.

Lamont Sanford
Lamont Sanford's picture
Offline
Last seen: 1 month 2 weeks ago
Joined: Mar 31 2006 - 8:32pm
Bar rescue.

Bar rescue.

tomjtx
tomjtx's picture
Offline
Last seen: 6 months 3 weeks ago
Joined: Nov 12 2006 - 2:53pm
bravo
soulful.terrain wrote:
tomjtx wrote:
Lamont Sanford wrote:

I think he meant the first intercontinental ballistic missile.  But they would only be high tech jobs.  :)

Anyway, the Obama's supporters are busy putting their boots on and marching.  That is why it is only you and I here these days.  Cheers!

 

Lamont and S.T.  I love you guys but the reason you are the only 2 here is you have gotten Boring :=)

 

Don't worry, it won't be boring when the Republicans win in 2012. All the liberals on here will start blaming the republicans for what they should be blaming Obama for now. :-)

 

Why don't you guys take turns being the liberal, that would be fun.

 

You may be on to something there Tom. Only if I can wear the multi-colored bowtie and little round professor glasses?

 

Or join my party: the "I DON'T GIVE A SHIT" party.

 

LMAO! Sign me up!

Or as Joe Walsh once said," I am a member of the "Let's Party..Party."

I'll send you some free pins that say "I'll stick this up your ass if you talk politics to me this season"

 

Only if she looks good.

 

I'm selling these on Ebay for a 1,000.00 bucks a pop so I can buy all of Goeff Kaits products and go to audio heaven.

Hey Tom, Ya got me to thinkin'.. You think that teleportation tweak could get me to the pearly gates?

 

 

 

Now that's the kinda post I miss :-)

  • X
    Enter your Stereophile.com username.
    Enter the password that accompanies your username.
    Loading